25. jan. 2012

Magnolia !

Kommer med ett lite tips idag ! 

Er du også litt gal etter Magnolia sine flotte stempler, men synes de er litt dyre i alle de forskjellige nettbutikker ? 

Jeg bestilte mine fra Magnolia sin nettbutikk :) De blir da sendt fra Sverige og du får stemplene til rundt 50-70 kr stk. (Norske kroner) 

Du kan be om å få dem ferdig montert med EZ mount eller uten, det blir omtrent 10 kr billigere uten :)


Så nå er det bare å trippe rundt i spenning :) Kjøpte 4 stk, så jeg gleder meg !

Tips ! Jeg har hørt at om du holder deg til å bestille for rundt 200 kr slipper du toll og slike dumme ting :)

//  Bildene er lånt fra Magnolia //

Klem fra Charlotte !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...