9. jan. 2012

Heklet kurv :)

Synes du de heklede kurvene i butikkene er litt vel overpriset ?  Da kan du lage en selv :)


Har brukt grått "natur" garn fra sparkjøp :)


Kurven har også fått en liten sløyfe på. Grei å bruke til blyanter, penner, hårstrikker, hårspenner og lignende :) !

Har brukt oppskriften som er vist og forklart herfra ! Var veldig enkel og følge og det går fort om du bruker dobbelt garn. Når du bruker dobbelt blir også kurven litt mer solid og står bedre :)

Håper alle har en kjempeflott start på uken !

Charlotte

3 kommentarer:

  1. Jippi!! Slike skal jeg prøve meg på.. Var jo så fin!! Snakkes i morgen

    SvarSlett
  2. Takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min. Hyggelig at du likte kurven. Denne ble jo kjempe søt! Setter veldig stor pris på å få tilbakemelding på oppskriften. Er ikke akkurat ekspert på å skrive oppskrift, så er veldig fint å høre at den er forståelig. ;) Håper det blir mange fine kurver å se her inne. Kjempe koselig blogg du har. Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  3. Det blir nok maaange flere slike kurver tenker jeg :) Var så grei og enkel !

    Så kjekt at du likte min blogg :) !

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...