26. juli 2011

Gull blant gråstein !

Etter og ha lest månedens BoligPluss igår i en transelignende tilstand, var en rullesteinstrand neste stopp! Der var det en kjempeflott "gjør det selv" del om rullestein. Du kan borre hul i dem og lage knotter, knagger eller du kan lage lyslykt som jeg nå skal gjøre :) 

Stranden vi har vært på idag ligger ute på Herdla. For dem som ikke vet hvor det er, så er det helt i nord på øyen Askøy utenfor Bergen. En nydelig strand som strekker seg laaaaaaangt, ihvertfall lengre enn jeg gadd å gå. (hihi)



Det er ett nydelig og idyllisk syn som møter deg når du kommer ut fra skogen :)




Bildene denne gangen er det min kjære som har stått for. Som du kaaansje ser på ett av bildene over var det rullesteinene som fikk min oppmerksomhet, ikke kameraet. Endte opp med det min kjære trodde var hele stranden med rullestein som nå er vasket og tørket. Klar til bruk !

Bilder av lyslyktene kommer så fort jeg klarer å lage en som jeg er fornøyd med :) Hvis du også vil lage en lyslykt av rullstein er det bare å finne frem:




- Rullestein.
- Limpistol eller To-komponentlim fra f.eks. Biltema eller ClasOhlson.
- Telys
- (Ett lysfat er kjekt å ha i bunn !) 

Charlotte

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...