12. mai 2011

T7 Selvvalgt!

Hvert år har interiørstudentene ved Norges Kreative Fagskole ett selvvalgt prosjekt. Første året har du privatbolig: enten en leilighet eller enebolig. Andre året går vi over på det offentlige og kan velge en kafe, bibliotek og lignende. 

Dette prosjektet går paralellt med alt annet en har gående fra og med februar til 1. juni som er presentasjonsdagen. Så dette er veldig mye ett fritidsprosjekt selv om veiledningsøkter er lagt inn de siste 3 ukene før prosjektet skal presenteres. 

Ett utrolig spennende prosjekt synes jeg. Jeg har valg meg en nydelig enebolig som Mesterhus var så grei og gi meg tegninger til. Takk! Har også kommet frem til ett konsept og det meste av møbleringen er i boks, men fremdeles mye arbeid igjen. Tenkte jeg skulle dele dette med dere idag siden det ikke ble noen blogginnlegg igår. 

(Til min unnskyldning hadde jeg meg en 11,5 timers arbeidsøkt igår, ikke lett å være student) 











Over er ett bilde av materialprøvene mine for prosjektet. Går det i tråd med konseptet tror du?


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...