10. mai 2011

Kreativ notatbok / skissebok !

Jeg har tatt inspirasjon fra bloggeren Lill Charlott, som også er en student i samme klasse som meg =) Hun hadde ett flott innlegg om en notatbok du kan lage din egen forside på! 
 Link til Lill Charlotts blogg:
 http://lillpastill.blogspot.com/
Det måtte jo bare jeg ha, og rushet til nærmeste Clas Ohlson idag for å sikre meg en slik. Skissebøker er også noe det går en del av hos meg og bestemte meg for å gjøre noenlunde det samme med en notatbok med blanke sider. 



Notatblokken med linjer var veldig grei å lage forside til. Siden den har en slags "plastlomme" så du bare sklir arket nedi. Den kommer jo med en ferdig forside så du kan bare bruke den som en mal. Bare å klippe og lime!




Skisseboken som ikke har en forside med plastlomme måtte jeg være kreativ. Siden jeg klippet og limte så ville denne forsiden være ganske sårbar i den store vesken. Så jeg la en plastfilm på forsiden over bildene og dette fungerte overasskende bra!



Over er bilde av begge bøkene!



Notatblokken som er linjert ser slik ut i butikk og koster 39 ,- i A5 str. Den fås hos Clas Ohlson!




Notatblokken som er ulinjert ser slik ut i butikk og koster 49 ,- i A5 str. Den også fås hos Clas Ohlson!




<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...