8. mai 2011

I mine drømmer...

Idag har vært en laaaang dag.. Samboeren min har vaktuke og måtte selvfølgelig på jobb idag. Så dagen idag har bestått av rydding, kjede seg... lage noe, kjede seg... Og så kom det! Hvorfor ikke sikle litt i internettbutikker etter noe fint! 

Har leeenge ønsket meg ett flott vitrineskap til de stakkars fine tallerknene, glassene og annet fint som nå står i en hylle og støver ned. (Nei de blir ikke brukt så ofte, hehe) 

Her er noen av skapene jeg sikler etter. Kansje jeg bare skal få med meg min handy samboer og lage ett? Noen som har gjort sånt før? Bare å fortelle!

<3


Vitrineskapene kan du finne på:

www.novasolo.no

www.shop.easystorehosting.com

www.nettelitas.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...