9. apr. 2013

Konvolutt kort...


Har vært storproduksjon av konvolutt kort her i heimen :) 

Her kommer ett bilderas !



 I dette tilfellet er det "Til konfirmanten" som preger forsiden. Med en søt liten sløyfe :)
(Ps - Denne sløyfen gjør det lettere og åpne kortet, bare og dra i den)


 Her skjønner du nok meningen med sløyfen. Det er nemlig magnet lukking på dette kortet. Her har jeg brukt magneter kjøpt på Ebay. Mener jeg søkte på "magnets cardmaking" eller noe i den duren, fant hvertfall fort frem. :)


Inni "konvolutten" er det ett kort som har dekor på ene siden. På "baksiden" er det en sløyfe til en seddel eller flere også ett skrivefelt. Enkelt og greit :)


Baksiden av konvolutten er preget av mitt personlige stempel. Dette er kjøpt fra en kar i Malaysia over Ebay som lager disse. :) (Handler ikke SÅ mye på Ebay, lover !)

 Prøvde litt forskjellige sammensetninger. Elsket dette mønsterpapiret ! Kjøpt hos Panduro, ikke så ofte jeg finner noe der så jeg hamstret en smule :)


 En nyanse mosegrønn var også en fin kombinasjon mot det fine mønsterpapiret mitt!


 Her har du alle fargene. Håper det kan være til inspirasjon for mange :) Oppskriften på disse er ikke så vanskelig ! Om noen ønsker det så kan jeg alltids lage ett til og smekke ihop en oppskrift og legge den ut her :)

Ha en fin dag !

 Klem fra meg !

2 kommentarer:

  1. Du har tidligere lagt ut et innlegg der du har laget et rullesnurr penal og et vanelig penal med samme mønster. Du lager vell ikke tilfeldigvis slike penaler ved private bestillinger? :-)

    SvarSlett
  2. I every time used to study paragraph in news papers but now as I am a user of internet
    thus from now I am using net for articles, thanks to web.

    My page: call of duty ghosts release

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...