18. mars 2013

Stuen min !



Her er min lille sofakrok :) Pallebordet har jeg laget heeelt selv ! (stolt skjønner du) Er ikke mye plass jeg har her men gjør nå det beste ut av det ! 

Hvor innholdet i stuen er fra er det jo ikke noen tvil om, leiligheten min ser jo ut som en Bohus utstilling :) det mener hvertfall mine kollegaer !

Farlig og være interiørgal og jobbe som selger hos Bohus du :)


Den søte øyenstikkeren i ramme er fra IKEA, synes det bildet er så flott :) Litt smånips har også fått gleden av å pynte opp hyllen over ovnen !

Ønsker deg en fin start på uken !

Charlotte

1 kommentar:

  1. Så lys og flott stue med mange flotte detaljer:)
    Og for ikke å snakke om stuebordet ditt - veldig stilig! Så dyktig du er som har laget det selv:)

    Legger meg til som følger hos deg - ser frem til å lese bloggen din fremover:)

    Ha en fortsatt fin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...