21. des. 2011

Nisse :)


En søt liten keramikk nisse :) Denne her har jeg malt sammen med min mor :D Vi kjøper slike keramikkfigurer som er umalt og maler dem selv, utrolig kjekt ! 

Også blir det litt mer personlig enn om du kjøper dem i butikken :)

Denne nissen kan også brukes som godeskål / krukke :) Tenkte det at denne kunnne svigermor få på julaften som en takk for god mat og slikt med litt twist oppi :) 

Med dette innlegget ønsker jeg alle en kanonflott jul ! Håper alle får en kjempeflott julaften sammen med familie og venner :)
Charlotte

2 kommentarer:

  1. GODT NYTTÅR!
    Fikk aldri svart deg da telefonen min sviktet, men nå ha jeg ny telefon, men ingen nummre, så er bare å sende meg en melding.. tihi..

    Hvor kjøper dere slike keramikkfigurer? Det er som du sier så koselig og så mye mer personlig om man maler dem selv!

    Sees om en uke..
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og :)!! Skjønte det var noe siden du ikke svarte på julemeldingen min :) hehe

    Vi kjøper disse figurene hos en venninne av min Tante på Ålgård :) Skal ned der i vinterferien faktisk så tenkte jeg skulle ta en titt og se om jeg fant noe :) Kan høre med min mor om de vet om noen her i Bergensområdet som selger.

    Ses når skolen begynner igjen :) !!! Klem!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...