2. des. 2011

Inspirasjon !



Idag blir det litt inspirasjon til julen her hos meg :) For første gang på mange år kjenner jeg faktisk julestemningen kommer snikende, gleder meg til jul ! Julen skal i år tilbringes hos "svigerfamilien" for første gang, blir kjempekoselig :) 

Min førjulstid går nok mye til skolearbeid. (Har mappeinnlevering om 2 uker! Uææ !) Men får en god og lang juleferie som skal brukes på mye etterlengtet organisering av heimen og skal omringe med med familie :) 

Blir også utrolig koselig at jeg og min forlovede får mer tid sammen <3 Vi har faktisk årsdagene våre på lille julaften, fin dag ikke sant ? (hehe) Det positive med det er at han da faktisk husker det ! 

Med denne inspirasjonscollagen vil jeg gjerne ønske alle en flott helg og en fin førjulstid :) !

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...