23. aug. 2011

Forberedelse !



Jeg, som sikkert mange andre har begynt å tvile på årstidene. Her om dagen fant jeg ut at det er bedre å være litt forut for tiden ! Så jeg har begynt å lete etter årets vinterjakke, rett og slett !


Hos Vero Moda ble den funnet :) men såklart, må holde øynene åpne ;) 




 
Den virker så god og varm :)! Også med litt "kosete" pels på !




Den kan bli min for 299, 95 ,- Dette er da pris i nettbutikk. 

Noen som har noen gode forslag til steder jeg kan lete ? Liker best det å prøve i butikk da jeg har litt angst for å kjøpe noe over nett også passer det ikke :S Mareritt ! 

Snart helg igjen ! Tudelu :)

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...