17. juni 2011

SCRAPBOOKING


Har lenge lurt på om jeg skal finne meg en hobby som kan gjøres hjemme utenom mine DIY prosjekter :) Fant frem til scrapbooking ! Kanskje det blir noe kortlaging i fremtiden. Dette har jeg drevet med før men har liksom aldri hatt tiden til det. Men nå er det på tide og skaffe seg noe å gjøre i sommerferien :)


Bildene over er fra Panduro Hobby, de har så utrolig mye fint! Og mye av det de har til scrapbooking koster ikke skjorta heller. Var på Nille idag og fant noen få småting, må jo samle litt før jeg begynner :)
Vi får se hvordan det går denne gangen, legger nok ut noen bilder når jeg har komt igang :)

Ønsker alle sammen en fantastisk helg :) 

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...