16. juni 2011

HJEMMELAGET SYSKRIN


Har lenge ønsket meg ett ordentlig syskrin, men har aldri funnet ett som virkelig er "meg". Etter mange timer med leting i butikker kom jeg opp med ideen og lage mitt eget, akuratt slik jeg vil ha det!

I en sånn situasjon er det utrolig kjekt og ha en handy bedre halvdel, som har vært tømrer :) Jeg kommer med ideene/ konseptet og han pitcher inn med ideer om hvordan det kan gjennomføres.

Så var det ut og finne drivved til skilleveggene og lokket til syskrinet. På Sotra har vi funnet en vik der alt mellom himmel og jord skylles i land, der er det masse og finne ! Selve "boksen" er laget av en furuplank fra Byggeriet, og syskrinet har fått hengsler, lås og håndtak som er nye :)










Nå er skrinet innflyttingsklart, så det blir morgendagens "to do". Slenger nok ut noen bilder da også :D
Så der har du det. Hvis du ikke finner ting akuratt som du vil ha det, lag det selv!

Ikke lenge igjen til helg alle sammen :)

Charlotte

1 kommentar:

  1. sidder selv og leder efter det perfekte syskrin/kreakasse til min datter og må da bare sige at dit er lige i øjet - flot!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...