4. feb. 2012

Vi skal til . . . .


Edinburgh ! 

Etter mye om og men bestilte vi denne uken tur til Skottland :) 


Bildet er lånt fra www.planetware.com

Første uken i august vender vi nesen mot Skottland ! Dette er noe både jeg og forloveden min har hatt lyst til lenge :) 

Ett av stedene vi absolutt skal besøke er Edinburgh Castle (Bildet over). Kan jo også være med på en guidet tur rundt i byen. Skal også innom Edinburgh Zoo, de har også ett flott akvarium :) 

Min mor skal også til Edinburgh i år litt før oss. Så der får vi nok noen handy tips om hva som er verdt å besøke :)

Vi gleder oss ! Det gjør kameraet mitt også !

Idag er jeg på korttreff med den utrolig koselige bloggeren Lill-Charlott :) Det blir kjekt !

Klem Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...