17. okt. 2011

Ett lite livstegn . . .


Ja, det har vært lite og ingen blogging de siste ukene. Skam meg... Men jeg håper å komme sterkt tilbake når ting roer seg litt i min hverdag. (roer seg, hehe...) Det å være student ved NKF har vist seg å være ganske så krevende !

I disse dager er vi dypt inni ett prosjekt om butikk, spennende ! Vi skal altså velge mellom "vinyl" eller "papir" som hovedfokus til butikken vår. Har fått utdelt tegninger av ett lokale og ett "lykke til! ".

Nå om dagene er konseptet på vei til å bli bra faktisk! Mitt konsept er farger, farger for alle! Du skal alltids finne ett papir i butikken som passer din smak. Butikken har også ett hjørne / område med småvare :) Diverse ting du som du ellers trenger til å lage kort f.eks.

Her er min konseptcollage slik den ser ut idag :)


Håper alle har en flott mandag :) !

Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en hilsen her hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...